GLOBALNA INDUSTRIJA VIDEO IGARA: PREGLED STANJA

  • Joško Lozić Sveučilište Sjever
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2021-9-3-07
Ključne riječi: igrice za konzole, igrice za osobna računala, medijska industrija, mobilne video igrice.

Sažetak

Industrija video igrica izrasla je u vodeću
industriju unutar medijskih industrija. Cilj
je ovog rada analizirati temeljne trendove
ukupnih prihoda, broja korisnika i prihoda od
marketinga. Istraživanje i analiza temelji se na
financijskoj analizi globalne industrije video
igrica u posljednjih šest godina. Financijski su
podaci strukturirani prema tri temeljne vrste
video igrica. Rezultati istraživanja ukupnih
prihoda kompariraju se s rezultatima istraživanja
trenda broja korisnika i prihoda od marketinga.
Istraživanje daje prikaz trenutnog stanja globalne
industrije video igrica te otkriva trendove njenog
razvoja.

Objavljeno
2021-11-25
Rubrika
Članci