Korištenje virtualne i proširene stvarnosti na nastavi engleskog jezika
Ključne riječi:
proširena stvarnost, virtualna stvarnost, nove tehnologije, motivacija, engleski jezik
Sažetak
U ovom članku analizirane su prednosti i nedostaci korištenja tehnologija proširene i virtualne stvarnosti u nastavi općenito, ali i konkretno u nastavi stranog jezika. Također smo pokušali naći što više konkretnih primjera kako upravo i implementirati nove tehnologije u naše učionice. Moramo naglasiti da su prednosti korištenja ovih tehnologija brojne, ali ne smijemo pritom ipak zanemariti i negativne strane. Globalizacija i tehnološki napredak doveli su do toga da su napredne tehnologije svakim danom sve dostupnije velikom broju ljudi te se svakim danom pronalaze novi načini uporabe. Cilj korištenja VR i AR tehnologije u učionici je učiniti nastavu zanimljivijom, zabavnijom, modernijom ali prije svega olakšati učenicima učenje jezika.
Objavljeno
2020-02-17
##submission.howToCite##
Vukšan, B., & Krstinić, M. (2020). Korištenje virtualne i proširene stvarnosti na nastavi engleskog jezika. Politehnika I Dizajn, 8(01). Preuzeto od https://polytechnicanddesign.tvz.hr/index.php/ojs/article/view/331
Broj časopisa
Rubrika
Članci