Infraredesign tehnologija tiska kao komunikacijsko sredstvo oglašavanja filma
Sažetak
U radu su prikazani inovativni modeli oblikovanja filmskog plakata. Dizajniran je plakat u vidljivom i infracrvenom spektru koji je izložen na festivalu dokumentarnog filma. Infraredesign tehnologijom tiska oblikovan je dvostruki sadržaj sa različitim vrijednostima u dva spektra. U oku vidljivom spektru prikazani su vizuali iz filma. U blisko infracrvenom spektru plakat prikazuje kratke reklamne slogane filma i fotografije redateljica. Informacijama otisnutim u oku nevidljivom spektru publika dobiva prošireni sadržaj oglasnog materijala. Dvostruki prikaz sadržaja korišten je kao sredstvo koje doprinosi zainteresiranosti posjetitelja. Fotodokumentiran je doživljaj publike prilikom promatranja plakata putem ZRGB kamere u blisko infracrvenom području. Prikazom sadržaja otisnutim tiskom u dva spektra izveden je alternativni oblik dizajniranja komunikacije između autora i publike.