Umjetna inteligencija u računalnim igrama
Ključne riječi:
AI, računalne igre, FSM, MCST, neuronske mreže, genetski algoritmi
Sažetak
Danas, visoko razvijena i konkurentna industrija računalnih igara mora proizvoditi sve bolje računalne igre kako bi bila bolja od konkurencije. Kako bi igrače nagnali na što dulje sudjelovanje u igri, proizvođači koriste razne tehnike kako bi one bile zanimljive i izazovne. Ovome u velikoj mjeri pomaže istraživanje u području umjetne inteligencije koja je izuzetno pogodna za razvoj računalnih igara. Igre moraju biti što je više moguće složene i nepredvidljive kako bi pružile igraču zabavu. Ovaj članak istražuje i daje pregled svih najpopularnijih tehnika koje se mogu primijeniti u ovom području.
Objavljeno
2019-06-24
##submission.howToCite##
Kovačević, R., Cesar, I., & Cafuta, D. (2019). Umjetna inteligencija u računalnim igrama. Politehnika I Dizajn, 7(02), 117-124. Preuzeto od https://polytechnicanddesign.tvz.hr/index.php/ojs/article/view/258
Broj časopisa
Rubrika
Članci