Tijek izrade okruženja u unreal engine 4

  • Damir Mačković
  • Andrija Bernik
Ključne riječi: 3D okruženje, 3D modeliranje, igre, level dizajn, teksturiranje, Unreal Engine 4

Sažetak

Kako bi bilo moguće izraditi 3D okruženje za računalnu igru pokretanu Unreal Engineom 4 potrebno je prvo proučiti klasične igre te njihove elemente. Također potrebno je razumjeti industriju računalnih igara te uloge dizajnera igara i level dizajnera. Važnost dizajnera igara i level dizajnera zajedno sa igrama, industrijom računalnih igara opisani su u teorijskom dijelu rada. Za vrijeme rada na projektu S.S. Infinity osmišljen je tijek rada koji je dokumentiran u ovom radu. Dokumentirani tijek rada uključuje opise izrade 3D modela, teksturiranja, pakiranja tekstura za Unreal Engine 4, izrade 3D okruženja u Unreal
Engine 4, postavljanje osvjetljenja, post proces efekata i izrade animacije. Izrađeno 3D okruženje je u početku izrađeno za računalnu igru, ali je zbog nedostatka vremena iskorišteno za izradu videoanimacije. Videoanimacija pokazuje rani stadij razvoja računalne igre S.S. Infinity.

Objavljeno
2019-05-29
Rubrika
Članci