Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica

  • Joško Lozić
Ključne riječi: globalno tržište video igrica, mobilne video igrice, transformacija tržišta

Sažetak

Cilj je ovog rada ukazati na fundamentalne promjene trendova na globalnom medijskom tržištu. Prema ostvarenim prihodima u posljednjih nekoliko godine, nisu se dogodile značajnije promjene unutar stare medijske industrije. U tom segmentu industrije, SAD su ostale vodeće medijsko tržište prema ostvarenim prihodima, a slijede tržišta Azije i Europe. Unutar industrije novih medija, a posebice video igara, tržište Azije i Pacifika preuzelo je primat prema ostvarenim prihodima u odnosu na ostala tržišta. Trend rasta prihoda od video igrica na azijskom tržištu izravno je utjecao na rast prihoda od video igara i na kineskom tržištu. Unutar industrije video igara, najveće prihode ostvaraju igrice za pametne telefone i tablete, a kao rezultat toga Kina je preuzela vodeće mjesto prema ostvarenim prihodima od tradicionalno najvećeg tržišta u SAD. Prihodi od video igrica na kineskom tržištu rastu iz godine u godinu po većoj stopi od porasta prihoda na tržištu SAD. U Europi, prihodi počinju stagnirati te se ne očekuje veći rast u narednim godinama.

Objavljeno
2019-05-29
Rubrika
Članci