Trendovi u industriji zabave i video igrica: industrija mobilnih igrica preuzima globalno tržište

  • Joško Lozić
Ključne riječi: konvergencija, mobilne igre, pametni telefoni i dlanovnici, video igre

Sažetak

Cilj je ovog rada ukazati na promjene koje su se dogodile unutar industrije video igrica u posljednjih nekoliko godina. Video igre nastaju još u vrijeme Treće industrijske revolucije te su se razvijale usporedo s razvojem računalne tehnologije. Korijeni video igrica povezani su za televizijske ekrane i igrače konzole. U svojim ranim počecima, video igrice našle su se rame uz rame s društvenim igrama, koje su se igrale koristeći fizičke objekte. Krajem prošlog stoljeća, video igre sve više su se udaljavale od oblika društvene zabave za više igrača, te su postajale oblik zabave „pojedinca uz ekran“. Početak novog milenija dovest će do erupcije razvoja industrije video igara te će se osobna računala uzeti prevlast konzolama i televizijskim ekranima. Konvergencija digitalnih platformi omogućit će razvoj industrije igara na novim medijima, pametnih telefonima i dlanovnicima, čime će biti otvoren put za eruptivni rast prihoda od igara za „male ekrane“. Industrija video igrica za pametne telefone i dlanovnike, odnosno industrija mobilnih igrica, preuzela je globalno tržište digitalnih igara prema ostvarenim prihodima u posljednjih nekoliko godina.

Objavljeno
2018-10-29
Rubrika
Članci