Novozavjetne poslanice kao rani primjer oblikovanja osobe učenjem na daljinu kroz pozitivne osjećaje

  • Monika Bajić
  • Milan Bajić
Ključne riječi: Novi Zavjet, poslanice, učenje na daljinu, emocije, oblikovanje

Sažetak

Ovaj rad će predstaviti i usporedite učenje na daljinu u slučaju Pavlovih poslanica (Kristovi učenici) i sveučilišta (studenti). Učenje na daljinu nije nova ideja, poznato je od prvog stoljeća. Kršćanski učitelji, npr. Pavao iz Taršiša, poučavao je svoje učenike kroz poslanice, nije to bila samo razmjena informacija, štoviše, to je bio proces oblikovanje cijele osobe. Obzirom da su poticane pozitivne emocije kroz poslanice, njihova poučna pisma poprimaju oblikovnu razinu u smislu da učenici usvajaju informacije (učenje) kao aktivni dio svog života, tako nastaje (pre)oblikovanje. Psihologija potvrđuje da se informacije povezane s emocijama trajno pohranjuju u mozgu, a naučena se materija lakše doziva u sjećanje. Tako informacija postaje dostupna na zahtjev i poprima formativne karakteristike (kao i s Kristovim učenicima). Dakle, student će biti informiran putem učenja na daljinu, i moguće je da cijela osoba bude (pre)oblikovana. Formativni aspekt je bitan, jer osigurava da student ne prima samo informacije, već biva preoblikovan. To omogućuje studentu da naučeno gradivo primjeni u svom praktičnom životu.

Objavljeno
2018-07-25
Rubrika
Članci