Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja
Ključne riječi:
OpenGL, Direct3D, API, Marshalling, Driver Overhead
Sažetak
U ovom radu prikazane su i objašnjene razlike između dva najpopularnija grafička programska sučelja počevši od njihovih izoliranih početaka 1992. godine, preko njihovih čestih srazova u područjima performansi, jednostavnosti korištenja, pokušaja upadanja u ciljane skupine onog drugog i neuspjelog pokušaja spajanja u jedan proizvod. Ovaj rad također se bavi raznim tehnikama i problemima koje spomenuti APIevi moraju savladati i nadvladati da mi se izdigli iznad konkurencije. Na kraju rada prikazana je raspodjela spomenutih API-eva prema određenim korisničkim skupinama i objašnjeno je zašto su baš te skupine odabrale određeni API u svom radu.
Objavljeno
2018-07-24
##submission.howToCite##
Bernik, A., Bergovec, V., & Sabati, Z. (2018). Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja. Politehnika I Dizajn, 4(02). Preuzeto od https://polytechnicanddesign.tvz.hr/index.php/ojs/article/view/123
Broj časopisa
Rubrika
Članci